Hoću – Mogu
3.98€
Opis
Vizualna percepcija je uključena u gotovo sve naše aktivnosti (oblačenje, jelo, hodanje, prepoznavanje objekata na osnovu vida…). Dijete preko vizualnog iskustva uči o predmetima iz okoline. Sposobnost točnog percipiranja omogućuje mu učenje pisanja, čitanja, spajanja slogova, računanja i izvršavanja svakog zadatka koji zahtijeva točno prepoznavanje i reprodukciju vizualnih simbola. Najsnažniji razvoj vizualne percepcije odvija se u dobi između 3,5 i 7,5 godina.
No, mnoga djeca imaju poteškoće baš u razvoju vizualne percepcije, pa se javljaju poteškoće u prepoznavanju predmeta i njihovih odnosa u prostoru i bez obzira na kognitivni nivo, takva djeca imaju probleme u učenju.
Sposobnost razlikovanja slova, istih po formi, ali različitih po položaju ( npr.: b i d, u i n), te sposobnost prepoznavanja slova u riječi i riječi u rečenici, ovisi o normalnom razvoju percepcije.
Vizualno- motorička koordinacija i dobro usmjereni pokreti očiju osnova su za čitanje, a dobra koordinacija ruke i oka neophodna je za pisanje. Sposobnost uočavanja figura na pozadini neophodna je za analizu riječi i fraza, bez čega je nemoguće čitanje.
Dijete koje ima problem u bilo kojem od navedenih područja, često ima poteškoća u savladavanju školskog gradiva, a poteškoće su najviše izražene u procesu čitanja.
Vježbe u ovoj vježbenici obuhvaćaju sva područja koja su bitna u razvoju vizualne sposobnosti i motorike djeteta: koordinacija oko-ruka, percepcija lika i pozadine, razvrstavanje oblika i veličina, zadržavanje pažnje, skriveni likovi, slični i različiti detalji, spajanje točaka, uočavanje količina, motorne sekvence – ponavljanje.
Vježbe su namijenjene djeci od 4-7 godina, kao primjereno sredstvo za poticanje vještina potrebnih za uspješno svladavanje školskog programa, ali i djeci koja imaju teškoće u navedenim područjima.
ID = 009
ISBN = 9789536878093
Format = 29,50×24,00
Broj stranica = 40
Uvez = meki
Autor: Željka Vučinić