Ono što nama odraslima izgleda jednostavno, djeci često pričinja teškoće: odrediti prostorne odnose, lijevu i desnu stranu, uočiti različitosti i sličnosti, određene i neodređene količine, uočiti početni glas pri izgovoru neke riječi, nacrtati neki crtež, koncentrirati se i pažljivo promatrati detalje, i slično. Pri poučavanju djece često nemamo dovoljno vremena, na njihova pitanja odgovaramo polovično, nismo dovoljno strpljivi ili smo previše strogi u ocjeni djetetovih sposobnosti. Djeca nam najveći dio vremena provode uz TV.
Često nam nedostaje malo humora u našim životima, veseo pogled na ono što nas okružuje i što nam se događa. Radni listovi kao pokušaj da se djeci približi svijet oko nas na jednostavan, prihvatljiv i pomalo “otkačen” način? Ozbiljne stvari, pojmovi i događaji oko nas mogu postati malo manje ozbiljni i veseli ako ih tako prihvatimo – pa, zašto ne?
Krenimo onda upoznati sebe i ponešto naučiti o okolini koja nas okružuje. Poigrajmo, se, istražimo, riješimo, naučimo …